Курси Офіс-менеджер - Секретар - Інспектор відділу кадрів - 1С

Уточнюйте ціну

882 переглядiв

Тип курсу:

офлайн

Навчання:

групою

По закінченню видається:

сертифiкат

Пробне заняття:

нi

Опис

Мрієте мати цікаву, затребувану професію? Офіс-менеджер-ідеальний варіант, щоб вирішити ці завдання! Чому? По-перше ефективна діяльність будь-якої компанії в сучасних умовах в значній мірі залежить від роботи її співробітників. Секретар є ключовою посадою в організації роботи співробітників підприємства. По друге на сьогоднішній день хороший офіс-менеджер - велика знахідка для будь-якої фірми. Офіс-менеджер буде затребуваною професією в 2020 році Професія секретаря вимагає, на сьогоднішній день, великого набору знань і умінь. Хороший секретар повинен не просто бути правою рукою керівника, а також повинен грамотно вести документообіг, працювати з людьми, персоналом компанії. Це дуже важливо, адже часто за рівнем майстерності помічника директора, секретаря, судять про рівень організації в цілому. Ця професія - хороший стартовий майданчик для кар'єрного зростання для професії менеджер по персоналу або помічник керівника Навчальна програма курсів секретарів і курси інспекторів кадрів в нашому навчальному центрі Кадри ділового світу відповідає сучасним вимогам і включає в себе безліч знань: кадрове діловодство, етикет і етикет ділового спілкування, основи взаємовідносин членів колективу і керівників організації, оволодіння практичними навичками машинопису сліпим методом на комп'ютері, використання різних технічних засобів, без яких немислима робота сучасного офісу. Всі програми курсів офіс-менеджерів в складені з урахуванням вимог професійних стандартів та можуть коригуватися під Ваші запити. Як проходить навчання? Навчання передбачає, крім лекцій, різноманітну практичну роботу - розробка необхідних документів, аналіз типових ситуацій, кейсів, обробка тестів, ділові ігри. Крім того, всі учасники курсів управління персоналом зможуть отримати розгорнуті відповіді на свої питання. КУРСИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ менеджер з персоналу менеджер широкого профілю курси адміністраторів курси 1С: Кадри англійська Intermediate ТРЕНІНГИ ЛИЧНОСТНОГО ЗРОСТАННЯ Крім професійних навичок, не менш важливими є особистісні якості та компетенції. На наших міні тренінгах Ви зможете розвинути відсутні навички, які просто необхідні хорошого фахівця, в нашому стрімко мінливому світі. НАПРЯМКИ Тренінг розвитку ефективного проведення переговорів і спілкування по телефону Тренінг розвитку комунікативних здібностей Тренінг ораторського майстерності, вміння переконувати і працювати з запереченнями Тренінг Навички організації себе і свого робочого дня, тайм-менеджмент Уміння працювати в режимі багатозадачності і невизначеності Тренінг на розвиток системного мислення Тренінг по клієнтоорієнтованості

Контакти

Відгуки

0

Тільки зареєстровані користувачі можуть залишити відгук, будь ласка ввійдіть в акаунт або зареєструйтеся.

Дивитися всі відгуки

Поставте рейтинг курсу

Скасувати