Що таке статус заявки і як його змінити?

В міні-CRM в розділі Угоди, в особистому кабінеті, потрапляють всі залишені заявки на ваші курси. Ви можете змінювати статуси до заявки, в залежності від того на якому етапі знаходиться клієнт:

  • Нова заявка (нове звернення користувача, з яким ще не зв'язувалися і не проконсультували)
  • В обробці (клієнт, якого проконсультували, але він все ще знаходиться на стадії прийняття рішення)
  • Завершено (клієнт вже пройшов курс / майстер-клас і закінчив навчання)
  • Відхилений (клієнт, якому не підійшов курс)

Всі нові заявки приходять зі статусом "Нова заявка". Щоб змінити цей статус переходимо в розділ "Угоди" і натискаємо на іконку пера (редагування) навпроти потрібної заявки, щоб перейти в режим редагування.

Після чого вибираємо зі списку потрібний статус.

Обраний статус буде відображатися в розділі "Угоди".

Якщо ви поставите статус "Завершено", "Відхилено" або видалите угоду вона автоматично перенесеться в Архів. Це дозволяє бачити тільки актуальні угоди.

Ви також в будь-який момент можете відновити заявку з архіву та повернути її в каталог, якщо вона знову стала актуальною. Для цього натисніть по зазначеній іконці, на зображенні нижче.