Менеджер по персоналу (HR менеджер)

Уточнюйте ціну

909 переглядiв

Тип курсу:

офлайн

Навчання:

групою

По закінченню видається:

сертифiкат

Пробне заняття:

нi

Опис

Мрієте мати цікаву, затребувану професію? HR- менеджер-ідеальний варіант, щоб вирішити ці завдання Чому запитаєте Ви? По-перше ефективна діяльність будь-якої компанії в сучасних умовах в значній мірі залежить від роботи її співробітників. Менеджер по персоналу є ключовою посадою в організації роботи співробітників підприємства. Він відповідає за основні напрямки роботи з персоналом - підбір, адаптація, мотивація, оцінка персоналу, розвиток корпоративної культури. Сміливо можна сказати, що від роботи HR- менеджера залежить ефективність роботи всіх співробітників компанії. Тому професія менеджера з персоналу стає все більш актуальною на ринку праці. По друге на сьогоднішній день хороший HR-менеджер - велика знахідка для будь-якої фірми. Менеджер по персоналу буде затребуваною професією в 2020 році, так як керівники компаній націлені на підвищення кваліфікації співробітників і їх перепрофілювання, що неможливо зробити без HR-фахівця Менеджер по персоналу - фахівець, який прийшов на заміну всім відомим «кадровикам». Його основний обов'язок - формувати кадровий ресурс організації. HR-менеджер розробляє стратегію роботи з персоналом, кадрову політику, аналізує кадровий потенціал, визначає потребу в нових кадрах і фахівцях, допомагає новим співробітникам швидко адаптуватися і налагодити відносини з колективом. Це керівна посада, яка вимагає від здобувача високі лідерські якості і відповідальний підхід до виконуваної роботи. Щоб отримати професію менеджера з персоналу, необхідно закінчити вуз за курсом «Менеджмент», або пройти курси.Такой менеджер відмінно розбирається в Трудовому кодексі, знає, як оцінити виконання роботи, основи трудової дисципліни, порядок ведення трудових книжок та особових справ працівників підприємства, здатний вирішити конфліктні ситуації і трудові суперечки. Всі ці та інші знання, необхідні для успішної роботи керівником кадрової служби можна отримати на курсі менеджера з персоналу. Обов'язки менеджера по персоналу: Організація роботи співробітників; Формування кадрової політики компанії; Пошук необхідних кадрів, проведення співбесіди з претендентами, оформлення трудових договорів; Організація навчання персоналу і підвищення рівня їх кваліфікації (тренінги, семінари, конференції, курси); Розробка системи бонусів і штрафних санкцій; Інформування співробітників по всьому кадрових рішень організації; Консультація керівників організації по всіх кадрових питань; Спостереження за ринком праці, рівнем заробітної плати та інформування керівників про ситуації, що склалася. Основні вимоги: хороший менеджер по персоналу повинен професійно володіти комунікативними навичками, вміти розташовувати до себе співрозмовника, дохідливо доносити інформацію, створювати правильну робочу атмосферу в колективі. Обов'язковою вимогою до HR-менеджеру є знання законодавчої бази і діловодства. Як проходить навчання? Навчання передбачає, крім лекцій, різноманітну практичну роботу - розробка необхідних документів, аналіз типових ситуацій, кейсів, обробка тестів, ділові ігри.Кроме того, всі учасники курсів управління персоналом зможуть отримати розгорнуті відповіді на свої питання. Це дозволяє студентам HR- менеджерів легко засвоїти навіть найскладнішу інформацію, що, природно, позитивно впливає на весь процес навчання в цілому. Програма курсу менеджер по персоналу скоригована з урахуванням вимог вимог керівників. При необхідності наша програма курсу може коригуватися під Ваші запити. Слухачі курсів менеджерів по персоналу забезпечуються навчальної та навчально-методичною літературою, авторськими навчальними матеріалами, новітніми нормативними документами. Багаторічний досвід роботи, що склався колектив фахівців-практиків, авторські навчальні методики гарантують якісну підготовку випускників. Ми будемо раді як студентам і випускникам ВНЗ, так і керівникам компаній різної форми власності. КУРСИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ Якщо Ви маєте базові знання і Вам потрібні додаткові навички для успішного працевлаштування ми пропонуємо курси підвищення кваліфікації Курси 1С: Кадри англійська Intermediate ТРЕНІНГИ ЛИЧНОСТНОГО ЗРОСТАННЯ Крім професійних навичок, не менш важливими є особистісні якості та компетенції. На наших міні тренінгах Ви зможете розвинути відсутні навички, які просто необхідні хорошого фахівця, в нашому стрімко мінливому світі. НАПРЯМКИ Тренінг розвитку ефективного проведення переговорів і спілкування по телефону Тренінг розвитку комунікативних здібностей Тренінг ораторського майстерності, вміння переконувати і працювати з запереченнями Тренінг Навички організації себе і свого робочого дня, тайм-менеджмент Уміння працювати в режимі багатозадачності і невизначеності Тренінг на розвиток системного мислення Тренінг по клієнтоорієнтованості

Контакти

Відгуки

0

Тільки зареєстровані користувачі можуть залишити відгук, будь ласка ввійдіть в акаунт або зареєструйтеся.

Дивитися всі відгуки

Поставте рейтинг курсу

Скасувати