Курси SMM- маркетинг
Уточнюйте ціну
Тип курсу:
офлайн
Навчання:
групою
По закінченню видається:
сертифiкат
Пробне заняття:
нi
Опис
Курс SММ - маркетолог- дуже востробоваемий курс, який дає величезні можливості: Ви навчитеся досягати поставлених KPI, складати загальну стратегію роботи з передплатниками: створювати фото, відео та текстовий контент, проводити акції і конкурси, налаштовувати таргетовану рекламу, відповідати на запитання потенційних клієнтів, працювати з запереченнями і критикою. Курси SММ маркетолог це - Навички просування товарів і послуг Перспектива створення собственнго бізнесу Затребувана професія з високою зарплатою Можливість працювати по всьому світу Велика свобода в ухваленні рішення без прив'язки до місця роботи Звичайно SMM - це 90% практика, але також необхідна теоретична база, а головне досвід фахівців, який допоможе уникнути помилок. Протягом курсу SMM маркетинг ви будете виконувати завдання, працювати з текстами, зображеннями. Все це стане основою вашого професійного портфоліо Ми додали в курс всі актуальні відомості та новинки, кращі сучасні методик просування, щоб Ви відразу після закінчення навчання успішно стартанули Викладачі нашої школи - це досвідчені практики, які надають концентровану вичавку найактуальнішою інформації, необхідної для працевлаштування. Наші педагоги щодня набирають молодих фахівців в свої команди і відмінно знають що потрібно початківцям. Курс SMM це професійна підготовка з нуля, вона починається з азів маркетингу та переходить до більш просунутим практичним завданням. Для ті, хто має базові навички в SMM - пропонуємо курси підвищення (тематика програми буде повністю корректіроватся під ваші цілі) ПО закінчення курсу портфоліо з роботами За ЗАКІНЧЕННЯ ви розберетеся В ТАКИХ ПИТАННЯХ: Навіщо потрібні соц. Мережі брендам. Яке місце займають соц. Мережі в системі маркетингу. Тренди в світі digital. Маркетингові інструменти для аналізу конкурентів. Як правильно аналізувати цільову аудиторію. Який контент працює, а який ні. Як правильно підібрати контент для вашого бренду. Складання контент-плану. Від чого потрібно відштовхуватися і як виміряти ефективність. Огляд варіантів контенту для соц. Мереж. Що таке креатив? Копірайтинг. Структура тексту і його стилістика. Налаштування таргетированной реклами. Медіапланування. Розробка стратегії KPI і аналітика роботи. Активація в соц. Мережах. Дізнаватися всі тонкощі просування в соціальних сетян Навчіться працювати з блогерами. розробляти стратегію керувати командою
Контакти
Відгуки
0
Тільки зареєстровані користувачі можуть залишити відгук, будь ласка ввійдіть в акаунт або зареєструйтеся.