Курс: Інтернет-маркетинг

Уточнюйте ціну

913 переглядiв

Тип курсу:

офлайн

Навчання:

групою

По закінченню видається:

сертифiкат

Пробне заняття:

нi

Опис

Програма навчання В основі програми лежать реальні вимоги ринку. Наші методисти та викладачі постійно працюють над її покращенням і оновленням, щоб випускники Академії могли гідно показати себе перед роботодавцем. Digital-маркетинг і його місце в загальному маркетингу. Відмінність від offline маркетингу; Бізнес-моделі в онлайні. Їх цілі та KPI; Канали комунікації в digital. Підбір цільової аудиторії. Digital-стратегія; Основи Seo. Історія. Фактори Ранжуванння; Семантика, підбір ключових слів, типи запитів; Внутрішня оптимізація. Мета-теги; Зовнішня оптимізація. Оптимізація структури сайту. Робота з посилальною масою; Контент-маркетинг. Побудова контент-стратегії. Inbound-маркетинг; User Experience (відмінності між напрямками AI, UX, UI). Методи UX досліджень (опитування, Google Analytics, Yandex Metrika); Складання портретів користувачів. Customer journey map; SMM. Огляд соціальних мереж і платформ. Побудова стратегії роботи в соцмережах (Facebook / Intagram); Відстеження трендів і оперативні зміни згідно нових трендів. Створення вірусного контенту; Реклама в соціальних мережах. Практика роботи з рекламним кабінетом Facebook / Instagram; PPC. Формати реклами. Пошукова, медійна і відео-реклама; Google Ads. Підбір і Угруповання ключових слів. Типи відповідних ключових слів. Написання ефективних оголошень; Показники ефективності рекламних кампаній. Аналіз і оптимізація; Email marketing. Комплекс інструментів. Створення списків. Створення лідо-магніту. Сегментація аудиторії; Чат-боти до різних мессенджерів (Facebook, Telegram, Viber та іншим) і сайтам; Як створити групу чату ботів для різних платформ без програмування; Google Analytics і Google Tag Manager. Кроки по правильному встановленню та налагодженню; Налаштування цілей. Розуміння мікро і макро конверсії; Сегментування аудиторії. Визначення поняття якості трафіку для будь-якого сайту; Налаштування груп ремаркетингу. Створення "складних" аудиторій; Плагіни для зручної роботи з даними. Регулярні вирази; Засоби автоматизації рутинних завдань без навичок програмування;

Контакти

Відгуки

0

Тільки зареєстровані користувачі можуть залишити відгук, будь ласка ввійдіть в акаунт або зареєструйтеся.

Дивитися всі відгуки

Поставте рейтинг курсу

Скасувати