MS Powerpoint, створення живих бізнес-презентацій
курс:
Вiд 1599 грн.
Тип курсу:
офлайн
Навчання:
групою
По закінченню видається:
сертифiкат
Пробне заняття:
нi
Опис
Тема №1. Створення, оформлення і структурування презентації в PowerPoint 2016/2013. 1. Інтерфейс програми PowerPoint 2016/2013. Різні режими роботи. 2. Створення першої презентації: Використання готових шаблонів і тим PowerPoint. Створення презентації на основі фотоальбому. Створення презентації з структурних документів Word. 3. Робота зі слайдами: створення, видалення, копіювання, дублювання, переміщення, імпорт, настройка параметрів слайда. 4. Реорганізація слайдів, відновлення макета. 5. Коригування дизайну: кольору, шрифту, ефектів, настройка стилів фону. 6. Структурування презентації за допомогою розділів. Тема №2. Оптимізація тексту. Правила оформлення текстових об'єктів. 1. Робота з текстом: використання макетних наповнювачів, вставка написів, щоб додати текст на фігури. 2. Прийоми оформлення текстових блоків, грамотне виділення акцентів. 3. Використання нестандартних шрифтів: Установка, впровадження шрифту. Створення нового шрифтового набору. 4. Закони маркованого списку. Створення тематичного маркера для підкреслення специфіки тексту. 5. Використання піктограм для візуалізації тексту. 6. Додавання колонтитулів: відображення номера слайда, текстової підпису або дати. Тема №3. Використання графічних елементів в дизайні слайдів. 1. Створення креативних композицій слайда за допомогою найпростіших фігур: Робота з фігурами: вставка, виділення, копіювання, «розумне» дублювання. Створення призначених для користувача фігур - розширення можливостей для творчості. 2. Види комп'ютерної графіки: растрова, векторна, анімація. 3. Вставка зображень: Вставка зображення з комп'ютера. Вставка зображення з Інтернету. 4. Особливості роботи з векторними зображеннями. 5. Обробка зображень: оформлення, видалення фону, обрізка по «золотому перетину» і оптимізація. 6. Зміна порядку і видимості об'єктів. Команди підвищеної точності. 7. Вставка PDF-файлу як об'єкта. Тема №4. Таблиці і діаграми в візуальної комунікації. 1. Робота з таблицями: Вставка і форматування таблиць в PowerPoint Вставка таблиць з Microsoft Excel (впровадження, зв'язку) 2. Робота з діаграмами в середовищі PowerPoint: Створення та модифікування діаграм Імпорт діаграм з Microsoft Excel «Ті, що говорять» діаграми. принцип порівняння Рекомендації по грамотної візуалізації даних 3. Використання «розумних» організаційних діаграм SmartArt: Створення організаційних діаграм SmartArt Перетворення тексту і малюнків в елемент SmartArt Тема №5.Профессіональная коригування шаблону. Робота в зразку слайда. 1. Зміна макетних полів. 2. Створення призначеного для користувача макета. Вставлення та об'єктних наповнювачів. 3. Створення авторського зразка слайдів, теми оформлення. 4. Використання декількох зразків слайдів в одній презентації. 5. Розробка корпоративного шаблону. Тема №6. Мистецтво поєднання кольорів. Вплив кольору на людину. 1. Психологічний аспект сприйняття кольору. Кольорові асоціації. 2. Схеми поєднання кольорів по колірному кругу Іттена. 3. Підбір кольору і генерація колірних схем за допомогою професійних веб-інструментів. Експорт квітів в файл. 4. Створення нових колірних схем в програмі PowerPoint. Правильна розстановка акцентів. Тема №7. Мультимедіа в презентації. Інтерактивність і налаштування переходів. 1. Вставка відео в презентацію: Впровадження відео або створення посилання на нього монтаж відеокліпу Додавання заставки для відео Позначення важливих моментів за допомогою закладок 2. Вставка звукозапис: Вставка фонової музики і синхронізація з слайдами Обрізка музичного кліпу Додавання ефекту згасання Звуковий супровід для окремих слайдів 3. Стиснення і оптимізація файлів мультимедіа. 4. Анімація в презентації: Типи ефектів анімації. Додавання, зміна ефектів анімації. Налаштування параметрів, часу і порядку відтворення. Інтерактивна взаємодія з допомогою тригерів. Анімація складних об'єктів: діаграм і графічних елементів SmartArt. 5. Додавання динамічних тривимірних переходів між слайдами. 6. Створення керуючих кнопок. Налаштування дії. 7. Використання гіперпосилань для створення мультимедійного вмісту. 8. Створення автоматичної самовиконувана презентації. Тема №8. Професійна демонстрація за допомогою передових засобів PowerPoint. 1. Налаштування презентації для повноекранного показу. 2. Відображення або приховання слайдів. 3. Створення та редагування довільних показів. 4. Управління презентацією під час демонстрації, використання «гарячих» клавіш. 5. Рукописний ввід і лазерна указка. Приховування рукописних приміток. 6. Додавання заміток доповідача. Робота в режимі сторінок нотаток. 7. Використання вдосконаленого режиму доповідача з двома моніторами - для виступаючого і для глядачів. 8. Проведення презентації через Інтернет. Тема № 9. Підготовка презентації до поширення. 1. Друк роздаткових матеріалів, заміток і слайдів. 2. Видалення особистих відомостей з файлу. 3. Позначка презентації як остаточної і Нередагована. 4. Актуальні формати збереження презентації. Створення відеоролика. 5. Упаковка презентації для запису на компакт-диск. 6. Публікація презентації в інтернеті. Тема № 10. Спільна робота над презентацією. Надання доступу з будь-якого пристрою. 1. Збереження презентації в захищеному хмарному сховище OneDrive. 2. Надання колегам загального доступу до файлу. 3. Спільне редагування презентації з будь-якої точки світу в режимі реального часу. Тема № 11. Корисні ресурси в Інтернеті. Приклади якісних презентацій. Тестування.
Контакти
Відгуки
0
Тільки зареєстровані користувачі можуть залишити відгук, будь ласка ввійдіть в акаунт або зареєструйтеся.