Ефективне просування бізнесу в Facebook

курс:

Вiд 1999 грн.

788 переглядiв

Тип курсу:

офлайн

Навчання:

групою

По закінченню видається:

сертифiкат

Пробне заняття:

так

Опис

Тема №1. Введеніе.Почему Facebook. Налаштування облікового запису для початківців. Конфіденційність. Пошук в Facebook. Особистий профіль, Сторінка, Група - в чому відмінності. Що таке Сторінка в Facebook і які її цілі. Створення бізнес-сторінок Оформлення, дизайн, панель адміністратора, редагування інформації та налаштувань, додавання адміністратора, редагування додатків, журнал дій. Особливості категорії "Місцеві фірми". Тема №2. Вкладення бізнес сторінки з переходом на сайт, Youtube, Twitter, Instagram. Клікабелье обкладинка. Тема №3. Контент, його види: опитування, відео, фото, захід, замітка, посилання. Як працює стрічка новин. Огляд хроніки сторінки. Публікація контенту, відкладений постинг. Фільтри при публікації контенту, постинг від імені свого профілю. Постановка цілей, опис ЦА, аналіз конкурентів. Створення контент-плану. ведення Сторінки Тема №4. Методи безкоштовного просування. За допомогою вірусного контенту, особистого профілю, груп, друзів, коментарів на інших сторінках. Перепис, обмін постами. Залучення перших передплатників. Домашнє завдання №1. Тема №5. Реклама в Facebook. Огляд її видів. Створення реклами публікації, реклами зовнішнього сайту. Огляд налаштувань рекламного кабінету, огляд статистики реклами. Таргетована реклама. Ретаргетінг і Look-Alike таргетинг. Тема №6. Проведення конкурсів. Як можна і як не потрібно проводити конкурси в Facebook. Приклади хороших конкурсів. Тема №7. Інтеграція Facebook з сайтом. Установка віджетів: Like Box, кнопки Подобається, Коментарі, Посту з Facebook. Кросспостінг в Twitter. Тема №8. Інтерпретація статистики. Статистика охоплення, приросту фанів, відвідувань Сторінки. Статистика публікацій, відео. Статистика користувачів. Як стежити за конкурентами і знаходити самі вірусні пости. Тема №9. На закінчення - про "чорних" методи просування, їх наслідки. Про роботу з репутацією і нейтралізації негативу. Про співпрацю з лідерами думок, адвокатами бренду і агентами впливу. Мобільний менеджер сторінок. Професійне просування - хто буде займатися, ставити цілі і завдання, контролювати виконання і оцінювати результати.

Контакти

Відгуки

0

Тільки зареєстровані користувачі можуть залишити відгук, будь ласка ввійдіть в акаунт або зареєструйтеся.

Дивитися всі відгуки

Поставте рейтинг курсу

Скасувати