Програмування в 1С, підприємство 8.3

курс:

Вiд 5599 грн.

752 переглядiв

Тип курсу:

офлайн

Навчання:

групою

По закінченню видається:

сертифiкат

Пробне заняття:

нi

Опис

Тема № 1. Знайомство з платформою 1. Установка платформи і конфігурацій 2. Загальні відомості про платформу 3. Додавання / зміна списку інформаційних баз 4. Робота в призначеному для користувача режим в різних режимах роботи 5. Робота з конфігуратором, засоби розробника 1.1. дерево об'єктів 1.2. метадані 1.3. Вивантаження / завантаження інформаційної бази 1.4. Налаштування властивостей і параметрів об'єктів конфігурації 1.5. Інструментарій розробника програмного забезпечення 6. Основні об'єкти конфігурації 1.1. Класи і об'єкти 1.2. об'єкти конфігурації 1.3. Об'єкти вбудованої мови 7. Вбудована мова «1С: Підприємство 8.2" 1.1. програмний модуль 1.2. змінні 1.3. Оператор присвоювання, умовний оператор, цикли 1.4. Процедури і функції 1.5. повідомлення користувачу 1.6. механізм оповіщення 1.7. табло 1.8. Додаткові кошти при написанні коду 8. Загальні модулі, контекст виконання коду 1.1. Види і властивості модулів 1.2. поняття контексту 1.3. Взаємні виклики клієнтських і серверних процедур в керованих формах 9. Права і ролі 1.1. Призначення прав і ролей 1.2. види доступу 1.3. Створення та налагодження ролей 1.4. Налаштування прав доступу Тема № 2. Загальні механізми платформи «1С: Підприємство 8.2" - 14 годин 1. Типи даних 1.1. Примітивні типи даних 1.2. Тип даних Не визначено і Null 1.3. Способи перевірки даних на порожнечу 1.4. Універсальні колекції значень 1.5. масиви 1.6. структури 1.7. список значень 1.8. відповідність 1.9. Таблиця значень 1.10. дерево значень 1.11. Типи даних утворених від об'єктів конфігурації - довідники, документи 1.12. Складовою тип даних 2. Робота з синтаксис-помічником 2.1. Вбудована довідка 2.2. Можливості синтаксис - помічника 2.3. прийоми роботи 3. Властивості конфігурації 4. Підсистеми 4.1. застосування підсистем 4.2. Побудова командного інтерфейсу 4.3. Розміщення об'єктів по підсистемах 4.4. Видимість об'єктів за ролями 5. Константи 5.1. призначення 5.2. Зберігання констант в базі даних 5.3. Форми для введення констант 5.4. Групова робота з константами 5.5. Особливості записи набору констант 6. Довідники 6.1. призначення довідників 6.2. Реквізити та табличні частини 6.3. Стандартні реквізити і уявлення довідника 6.4. Ієрархія груп і елементів 6.5. підлеглі довідники 6.6. Зумовлені елементи довідників 6.7. Редагування елементів довідників 6.8. Програмна робота з довідниками 6.8.1. Обробка заповнення 6.8.2. Перевірка заповнювання реквізитів 6.8.3. Робота з подіями в довідниках 6.8.4. модуль об'єкта 6.8.5. модуль менеджера 6.8.6. Пошук елементів довідника 7. Розробка керованих форм, відкриття, параметри, програмна модифікація форм 7.1. Відмінності звичайних і керованих форм 7.2. види форм 7.3. створення форм 7.4. Розташування елементів форми 7.5. Зміна розмірів елементів форми 7.6. Створення груп елементів 7.7. Додавання кнопок на форму 7.8. Налаштування пов'язаних елементів 7.9. Додавання перемикачів 7.10. Призначення модуля форми 7.11. директиви компіляції 7.12. Події елементів управління форми 7.13. Запис даних форми 8. Перерахування 8.1. призначення 8.2. властивості 8.3. Програмна робота з перерахуваннями 9. Команди - загальні команди, команди форм 9.1. властивості команд 9.2. параметри команд 9.3. Групи параметризованих команд 9.4. Множинний режим роботи команд 9.5. Права доступу, видимість команд 9.6. Групи команд 10. Адміністрування 10.1. Робота з базою даних 10.2. ролі 10.3. користувачі 10.4. Створення резервних копій 11. Робота в режимі налагодження 11.1. призначення налагодження 11.2. підключення налагодження 11.3. точки зупинки 11.4. Аналіз значень в табло 11.5. Аналіз довільних значень, обчислення виразів в режимі налагодження 12. Основи роботи з за просять 12.1. Модель доступу до даних 12.2. Читання даних з бази даних 12.3. Таблиці об'єктів - фізичні та віртуальні 12.4. Мова запитів 12.5. структура запиту 12.6. конструктор запиту 12.7. Угруповання в запиті 12.8. Умови в запиті 12.9. Опції запиту 12.10. Сортування даних в запиті 12.11. Функції і оператори в запиті 12.12. Використання консолі запитів Тема № 3. Автоматизація управлінського обліку -10 годин 1. Основні поняття і визначення 2. Документи, створення друкованих форм, настройка форм документів 2.1. призначення документів 2.2. Дата і час документа, документ на тимчасової осі, момент часу 2.3. Стандартні реквізити, посилання на документ 2.4. Реквізити та табличні частини 2.5. проведення документів 2.6. рухи документів 2.7. конструктор рухів 2.8. оперативне проведення 2.9. неоперативне проведення 2.10. контроль залишків 2.11. модуль об'єкта 2.12. Події модуля об'єкта 2.13. Послідовності виклику обробників подій 2.14. модуль менеджера 2.15. Введення на підставі 2.16. Створення друкованих форм документів 2.17. конструктор друку 2.18. Види форм документів 2.19. Налаштування форм документів 2.20. Умовне проведення документів 2.21. контроль залишків 3. Налаштування командного інтерфейсу 3.1. Налаштування інтерфейсу 3.2. Створення власних груп команд 4. Регістри. Загальні відомості 4.1. призначення регістрів 4.2. проектування регістрів 4.3. види регістрів 4.4. ресурси регістрів 4.5. Набір записів регістру 4.6. Види рухів регістрів накопичення 4.7. ключ записи 4.8. модуль регістра 5. Регістри накопичення 5.1. структура регістрів 5.2. Зберігання регістрів в базі даних 5.3. підсумки регістрів 5.4. Запис в регістри накопичення 5.5. Читання даних з регістрів накопичення 5.6. Приклади відображення даних регістрів накопичення на формах 6. Регістри відомостей 6.1. Властивості регістра відомостей 6.2. Структура регістра відомостей 6.3. Способи запису в регістр відомостей 6.4. Установка відборів в регістрах відомостей 6.5. Методи роботи з періодичними регістрами відомостей 6.6. Форми регістрів відомостей 7. Робота із запитами 7.1. з'єднання таблиць 7.2. Підсумки в запиті 7.3. Звернення до даних табличних частин в запиті 7.4. Обхід даних запиту по угрупованням 7.5. вкладені запити 7.6. Передача параметрів в запити 7.7. Фізичні та віртуальні таблиці в запиті, параметри віртуальних таблиць, період і умова 7.8. Умови віртуальних таблиць періодичних регістрів відомості 8. Плани видів характеристик 8.1. призначення 8.2. властивості ПВХ 8.3. Налаштування ПВХ 8.4. Відображення властивостей на формах 8.5. Використання характеристик в звітах 9. Створення простих звітів на СКД 9.1. призначення звітів 9.2. варіанти розробки 9.3. опис СКД 9.4. Приклади розробки звітів 10. Створення обробок 10.1. призначення обробок 10.2. Приклади створення обробок Тема № 4. Автоматизація бухгалтерського обліку - 6 годин 1. Основні поняття БО 1.1. поняття БО 1.2. види БО 1.3. Принцип подвійного запису 1.4. рахунки БО 1.5. Основні фінансові звіти 1.6. Баланс, пасив і активи 1.7. активні рахунки 1.8. пасивні рахунки 1.9. Активно - пасивні рахунки 1.10. проводка 1.11. кореспонденція 1.12. позабалансові рахунки 1.13. Синтетичний і аналітичний облік 1.14. складання балансу 2. План рахунків 2.1. призначення 2.2. Основні властивості 2.3. Відображення проводок по рахунках плану 2.4. Порядок рахунки, настройка порядку для рахунків 2.5. Ознаки обліку рахунки 2.6. Форми і модулі плану рахунків 3. Регістр бухгалтерії 3.1. призначення 3.2. Зв'язок регістра з планом рахунків 3.3. Властивості регістрів бухгалтерії 3.4. Зберігання даних в регістрі 3.5. Програмна робота з регістрами бухгалтерії 3.6. Варіанти запису в регістри бухгалтерії 3.7. Запис регістрів при проведенні документів 3.8. Читання даних з регістра бухгалтерії 4. Аналітичний облік 4.1. Призначення аналітичного обліку 4.2. Об'єкти аналітичного обліку 4.3. ПВХ «Види субконто» 4.4. Налаштування плану рахунків для аналітичного обліку 4.5. Налаштування регістрів бухгалтерії для аналітичного обліку 4.6. Зберігання підсумків по об'єктах аналітики 4.7. Формування проводок по аналітиці 4.8. Налаштування довільних аналітичних ознак 5. Кількісний облік 5.1. Призначення кількісного обліку 5.2. Налаштування плану рахунків для кількісного обліку 5.3. Налаштування регістрів бухгалтерії для кількісного обліку 6. Запити до регістрів бухгалтерії 6.1. Отримання уявлень для посилальних даних 6.2. Можливість вибору полів через точку - розіменування полів 6.3. Створення обчислюваних полів 6.4. Фізичні та віртуальні таблиці регістрів бухгалтерії 6.5. Таблиця значень субконто 6.6. Отримання залишку по рахунках і аналітиці, отримання залишків на дату 6.7. Параметр «Субконто» у віртуальній таблиці 6.8. Параметри таблиць оборотів 6.9. Віртуальна таблиця залишків і оборотів 7. Розробка бухгалтерських звітів 7.1. Основні бухгалтерські звіти 7.2. Створення звіту оборотно-сальдова відомість 7.3. Створення звіту Анализ счета 7.4. Звіт Відомість по взаєморозрахунках Тема№5 Автоматизація розрахунку заробітної плати - 6 годин 1. Основні поняття розрахунку 1.1. Періодичність розрахунку, види розрахунку 1.2. Планові значення нарахувань 1.3. Залежно видів розрахунку від бази 1.4. послідовність алгоритмів 1.5. Конкуренція видів розрахунку за період дії 1.6. Залежність результату від часу 1.7. Взаємний вплив видів розрахунку 1.8. Введення розрахункових даних за попередні періоди 2. План видів розрахунку 2.1. призначення 2.2. властивості 2.3. Налаштування ієрархії 2.4. Налаштування періодів дії 2.5. Залежність видів розрахунку від бази 2.6. Налаштування базових видів розрахунку в режимі користувача 2.7. Налаштування витіснення 2.8. Провідні види розрахунку 2.9. Налаштування провідних видів розрахунку 2.10. Проектування планів видів розрахунку 3. Графіки роботи 3.1. Кадровий облік 3.2. Призначення графіків роботи 3.3. створення об'єктів 3.4. заповнення графіків 4. Періодичні нарахування 4.1. Нарахування заробітної плати 4.2. Отримання планових нарахувань 4.3. Отримання графіка співробітника 5. Регістр розрахунку 5.1. призначення 5.2. властивості 5.3. періодичність 5.4. Період дії і базовий період 5.5. структура регістра 5.6. Зв'язок з графіком 5.7. Зв'язок з типом графіка 5.8. модулі регістра 5.9. Збереження даних 5.10. активність записи 5.11. період реєстрації 5.12. Період дії 5.13. Фактичний період дії 5.14. базовий період 5.15. Види залежності від бази 5.16. Особливості записи в регістр 5.17. Читання даних з регістра 6. Запити до регістрів розрахунку 6.1. Отримання даних бази 6.2. Розрахунок ресурсів, використовуючи дані бази 6.3. Отримання даних графіка 6.4. Таблиці регістрів розрахунку в запитах 6.5. Таблиця фактичного періоду дії 7. Запис в регістр розрахунку 7.1. Планові набори записів 7.2. Способи розрахунку ресурсів 7.3. Послідовність видів розрахунку 7.4. Розрахунок ресурсу Результат 8. Звіти на СКД 8.1. Розробка звітів 8.2. Розрахункові листки 8.3. Розрахункова відомість

Контакти

Відгуки

0

Тільки зареєстровані користувачі можуть залишити відгук, будь ласка ввійдіть в акаунт або зареєструйтеся.

Дивитися всі відгуки

Поставте рейтинг курсу

Скасувати