Пошукова оптимізація SEO, просування сайту в мережі інтернет
курс:
Вiд 3500 грн.
Тип курсу:
офлайн
Навчання:
групою
По закінченню видається:
сертифiкат
Пробне заняття:
нi
Опис
Тема № 1. Введення в сучасне SEO 1. Визначення і роль пошукової оптимізації (SEO). 2. Види і алгоритми роботи пошукових систем. - Ранжування результатів пошуку. - Апдейт видачі пошукової системи. - Індексування. - Релевантність 3. Відмінності між пошуковими системами Google і Яндекс. 4. Основні напрямки пошукового просування. Тема № 2. Семантичне ядро 1. Типи пошукових запитів. 2. Підбір ключових слів за допомогою Google, Yandex 3. Техніка збору семантичного ядра і довгого хвоста запитів. 4. Логічна і бюджетна угруповання ключових слів. Прив'язка до сторінок сайту. 5. Створення / коригування структури сайту для повного охоплення ключових слів. 6. Додаткові сервіси: SEMRush, Similarweb, Prodvigator і т.д. Тема № 3. Технічна оптимізація 1. Аналіз сайту очима пошукових систем - Google Webmaster Tools, Yandex WebmasterTools. 2. Визначення позицій сайту по пошуковим запитам. Практика роботи з сервісом allpositions.ru 3. Індексація сайту пошуковими роботами. Управління індексацією. 4. Пошук і закриття від індексації дублів і технічних сторінок. 5. Пошук і усунення помилок в індексації (403, 404, 500 і ін.). 6. Правильне заповнення robots.txt і використання мета-тега robots noindex. Тема № 4. Внутрішня оптимізація 1. Загальні відомості про внутрішні фактори просування. 2. Створення сніпетів для Google, Yandex. Секрети високого CTR. 3. Правильна розробка урлов проекту. 4. Використання мікродані і мікроформтов. 5. Оптимізація html розмітки. Адаптивний дизайн для просування. 6. Оптимізація зображень на сторінках сайту. SEO-пошук по картинкам. 7. Поліпшення швидкості завантаження сайту. Тема № 5. Внутрішня перелінковка 1. Загальні відомості про внутрішню перелинковке. 2. Практичні способи перелинковки. 3. Використання посилань у тексті. 4. Використання софта для перелинковки. 5. Оптимізація меню. Тема № 6. Робота з контентом 1. Які тексти найбільше любить Google, Yandex. Як відрізнити хороший текст від поганого. 2. Вимоги при написанні тексту. ТЗ до копірайтер. 3. Сервіси підбору копірайтерів та особливості роботи з ними. (Contentmonster.ru, freelance.ru, www.fl.ru) 4. Відстеження унікальності і захист контента від копіювання. 5. Сервіси для аналізу текстів Advego Plagiatus, etxt.antiplagiat, text.ru. 6. Аналіз тематичної стратегії просування конкурентів. 7. Про що писати, щоб SEO текст ще й продавав. 8. Огляд вимог алгоритмів Google Panda і Яндекс АГС, які санкціонують неправильну роботу з контентом. Тема № 7. Зовнішня оптимізація 1. Посилальне ранжування. Поняття посилального ранжирування, принцип роботи. 2. Аналіз посилальної маси сайту. Основні довідкові характеристики. 3. Використання анкорний / безанкорние / брендових посилань. 4. Купівля посилань на біржах: Sape, Gogetlinks, Miralinks, Blogun, Rotapost, Trastik. 5. Методологія роботи з біржами посилань. Реєстрація, способи оплати, інтерфейс, основні настройки, принципи роботи. 6. Як підбирати якісних довідкових донорів. Використання сервісу checktrust.ru. 7. Антикризові способи отримання безкоштовних трастових посилань. Тема № 8. Практичний посібник по штрафах Яндекс і Google 1. Штрафні санкції пошукових систем за застосування заборонених методів просування. Види штрафних санкцій і строки накладення: виключення з пошукової бази, песимізація, накладення фільтра. 2. Дії оптимізатора при накладенні штрафних санкцій. Способи виходу з під санкцій пошукових систем. Тема № 9. Складання стратегії просування і робота з підрядниками. 1. Складання стратегії просування вашого сайту. 2. Розрахунок бюджету просування власного сайту. 3. Моніторинг позицій вашого сайту і сайту конкурентів. 4. Критерії вибору seo-компанії. 5. Існуючі схеми співпраці. 6. Аналіз ефективності роботи seo-компанії Тема № 10. Контекстна реклама Google Adwords (оглядово) 1. Контекстна реклама - швидкі, але дорогі клієнти. 2. Початок роботи в Google Adwords. Налаштування облікового запису (методи показу, таргетинг, ставки, способи оплати). 3. Підбір ключових слів. Модифікатори відповідності. 4. Правила складання успішних рекламних оголошень. 5. Аналіз ефективності контекстної реклами. Конверсія. 6. Відмінності і особливості Яндекс.Директ (оглядово, для складання загального уявлення) Тема № 11. Веб-аналітика. Аналіз ефективності роботи сайту 1. Базові можливості безкоштовних інструментів веб-аналітики Google Analytics і Яндекс.Метрика. 2. Реєстрація, установка, настройка. 3. Аналіз і формування звітів. Оцінка ефективності рекламних компаній і SEO-оптимізації. 4. Додаткові можливості. Тема № 12. Безпека сайту та захист від можливих атак. 1. Довідкові методи атаки вашого сайту. Захист і висновок сайту з під них. 2. Способи атаки при накрутці негативних поведінкових факторів. Що робити. 3. Дублювання вашого контенту. Способи боротьби з такими сайтами. 4. Злом коду вашого сайту. Засування вірусів і шкідливих програм. Як лікувати або до кого звертатися. 5. Dos і DDos атаки. Як захищатися. Тема № 13. Сірі методи просування сайтів (Ознайомлення з основними техніками). 1. Створення сателітних мереж. 2. Використання доров (дорвеев, які розсилаються сайтів). 3. Автоматичні способи отримання великої кількості посилань XRumer, Allsubmiter. 4. Прогони посилальної маси "пірамідою". 5. Посилання зі зламаних сайтів. Як їх ставлять і як виявити у себе. 6. Використання сторінок ВКонтакте, Youtube і інших для створення трастових Лендінзі. 7. Використання дроп. доменів. Тема № 14. SEО під «ключ». Доручення просування сайту seo - компаніям 1. Критерії вибору seo-компанії. 2. Існуючі схеми співпраці. 3. Аналіз ефективності роботи seo-компанії. Тема №15. Підведення підсумків 1. Програмне забезпечення та Онлайн інструменти для полегшення праці оптимізатора. Огляд платних і безкоштовних програм. 2. Тенденції в SEO індустрії і інтернет-маркетингу в цілому.
Контакти
Відгуки
0
Тільки зареєстровані користувачі можуть залишити відгук, будь ласка ввійдіть в акаунт або зареєструйтеся.