Контекстна реклама Google Ads
курс:
1999 грн.
Тип курсу:
офлайн
Навчання:
групою
По закінченню видається:
сертифiкат
Пробне заняття:
так
Опис
Тема №1. Ознайомлення з контекстною рекламою. 1. Що таке контекстна реклама і в чому її відмінність від інших видів трафіку. 2. Які бувають види контекстної реклами: пошукова, мультимедійна, ремаркетинг і т.д. 3. Актуальність того чи іншого виду реклами для бізнесу. 4. Налаштування веб аналітики. 5. Реєстрація аккаунта, настройки платежів. 6. Внесення коду аналітики на сайт. 7. Основні звіти Google Analytics 8.Определеніе і настройка цілей 9.UTM мітки Тема №2. Підбір ключових слів для рекламної кампанії. 1. Використання інструменту Google KeyWordPanner. 2. Аналіз успішних ключових слів конкурентів. 3. Аналіз ключових слів сайту. 4. Їх оцінка і класифікація. 5. Поділ ключових слів по групах і змістом. Тема №3. Створення правильної структури кампаній. 1. Створення продають оголошень. 2. Правила побудови рекламного аккаунта. 3. Створення груп оголошень і кампаній. 4.Типи відповідності ключових слів 5.Подбор мінус слів 6.Расшіренія оголошень 7.Настройкі рекламних компаній. 8.Фішкі швидкого створення якісних оголошень. Тема №4. Практика ведення кампанії. 1. Аналітика. 2. Підвищення ефективності. 3. Запуск рекламної кампанії. 4. На що звертати увагу в перший день, в перший тиждень, в перший місяць. 5. Як аналізувати результати ведення рекламної кампанії. 6. Як підвищувати ефективність і зменшувати витрати. 7. Основне правило визначення ціни за клік 8. Як платити менше і розміщуватися вище 9. Як працювати з основними показниками якості 10. Звіт про пошукові запити 11. Аналіз конверсій. Скільки коштує покупець 12. Автоматизація, звіти в Adwords. 13. Автоматичні правила. 14. Бібліотеки. 15. Відстеження телефонних дзвінків. Тема №5. Використання Медійній мережі (КМС). 1. Відмінності КМС. 2. Особливості орієнтування: за ключовими словами, за інтересами, по аудиторії, по темам. 3. Створення оголошень для КМС. 4. Налаштування під ваші цілі. 5. Ремаркетинг 6. Стратегії. Індивідуальний підхід. 7. Налаштування. Тема №6. Інструменти автоматизації. Яндекс. Директ і альтернативні системи реклами. 1. Використання додаткових інструментів маркетолога. 2. Автоматизація роботи з контекстною рекламою. 3. Adwords Editor 4. Яндекс Коммандер 3. Основні відмінності роботи в Яндекс Директ. 4. Альтернативні види і системи реклами. Тема №7. Підведення підсумків. Розбір ваших проектів на практиці. 1. Підбиття підсумків курсу. 2. Докладний розбір ваших проектів. 3. Корисні матеріали і доп. література для подальшого розвитку.
Контакти
Відгуки
0
Тільки зареєстровані користувачі можуть залишити відгук, будь ласка ввійдіть в акаунт або зареєструйтеся.