Курси менеджмент і маркетинг в ресторанному бізнесі

година

Вiд 1000 грн.

803 переглядiв

Тип курсу:

офлайн

Навчання:

групою

По закінченню видається:

сертифiкат

Пробне заняття:

нi

Опис

Програма курсу «Менеджмент ресторанного бізнесу» Ніякої теорії, тільки практичні знання !!! Найостанніші тенденції і тренди ринку. Комплексне і професійне навчання, систематизація знань, європейський досвід і реалії українського бізнесу. Форма навчання в вигляді тренінгів, рольових ігор та практичних занять. Для кого? - для прогресивних людей, які хочуть працювати в ресторанному бізнесі; - для тих хто вже працює в сфері громадського харчування і бажає підвищити свою кваліфікацію, систематизувати знання, вийти на новий професійний рівень. програма: - Ресторанний бізнес. Правові основи. - Вибір і створення цілісної та актуальною концепції. SWOT аналіз. - Маркетинг в ресторанному бізнесі. SMM. Продажі в ресторані. - Організація роботи в ресторані. Документообіг та звітність. - KPI - основні показники ефективності. - Управління персоналом - Як організувати систему мотивації, навчання і контролю. - Типи сервісу. Обслуговування в ресторані. Банкетне обслуговування. - Меню - правильне складання. Винна карта. - Робота зі скаргами Гостей - Як скарги перетворити в свої сильні сторони? - Щирий сервіс. Як передбачити побажання гостей? Досвід кращих світових ресторанів. Програма курсу «Менеджмент ресторанного бізнесу»: Організація ресторанного бізнесу: Аналіз цілей відкриття ресторану. 7 Причин відкриття ресторану Класифікація підприємств громадського харчування Стратегічні і фінансові цілі. Бізнес план. Можливості та ефективність застосування планування в ресторані формування бренду Складові успіху ресторану причини банкрутств Маркетинг ресторану: Загальний аналіз ресторанного ринку конкуренція SWOT-аналіз Модель 4P- Product, Price, Place, Promotion Медіа-план і бюджет маркетингових витрат Креативний маркетинг ресторану Зворотній зв'язок. Картка відгуків гостя. Нормативна база УПРАВЛІНСЬКИЙ облік: Аналіз фінансового патока Прогнозіованіе обсягу продажів прогнозування витрат Розрахунок щомісячної виручки Звіт за перший і другий квартал фінансового року оцінка прибутку Що таке рентабельність РРО Безпека і контроль. Розкрадання в ресторані інвентаризація Взаємодія з державними структурами Організація закупівель: Закупівля і аналіз товарно-матеріальних запасів Собівартість продукції Фактори що впливають на собівартість Скорочення втрат. контроль Собівартості Порядок складання КК. Постачальники. схема документообігу Основні стадії технологічного процесу виготовлення продукції Особливості роботи виробничих цехів кухні, бару Меню і цінова політика: Що таке меню ресторану і як правильно його соcтавіть. Аналіз структури, коригування Цінова політика ресторану Побудова ефективної команди ресторану: Аналіз організаційної структури управління рестораном Розподіл обов'язків і делегування повноважень Атестація персоналу ресторану Організація системи постійного навчання персоналу ресторану Формування кадрового резерву Ефективна взаємодія підрозділів ресторану Посадові інструкції персоналу ресторану дисциплінарна політика Формування та методи підтримки корпоративної культури Взаємозв'язок між корпоративною культурою і успіхом ресторану Проведення зборів і настрій на досягнення поставлених цілей всім персоналом ресторану Дієві способи мотивації персоналу ресторану Організація відкритої системи кар'єрного зростання для персоналу рест. Створення умов для чесної внутрішньої конкуренції персоналу рес. Організація системи заохочень сприяють підвищенню якості надання послуг та підвищення рівня продажів в ресторані Стандарти обслуговування: Техніка прийому замовлення Види і організація обслуговування. Банкет як отримати максимальний прибуток. Специфіка цінової політики ресторан Психологія обслуговування (методи збільшення продажів) .Елементи шоу в обслуговуванні. Етикет: Правила поведінки за столом Класифікація вітчизняних та зарубіжних він.Елітние напої .: Винна карта, широта і глибина Планування і проведення акцій з просування новинок Антикризове управління: Діагностика роботи закладу Залучення і утримання гостей Класифікація гостей ресторану, основні характеристики покупця Сервіс як об'єкт продажу, роль персоналу в обслуговуванні Типи поведінки продавця-офіціанта - як домогтися бажаного? Використання елементів шоу в обслуговуванні

Контакти

Відгуки

0

Тільки зареєстровані користувачі можуть залишити відгук, будь ласка ввійдіть в акаунт або зареєструйтеся.

Дивитися всі відгуки

Поставте рейтинг курсу

Скасувати