Навчальний курс «Директор туристичної компанії"

курс:

7000 грн.

827 переглядiв

Тип курсу:

офлайн

Навчання:

групою

По закінченню видається:

сертифiкат

Пробне заняття:

нi

Опис

1 Визначення туризму. Характеристики та види туризму Закон України про туризм. Основна термінологія в туризмі. Суб'єкт і об'єкт туристичної діяльності. Определеніетуроператор і турагент. Фінансове забезпечення туроператора і турагента. (Теорія) 2 Турагент або туропреатор. Правові та податкові аспекти ведення бізнесу в туризмі. Основи підприємництва. Визначення виду діяльності. Оподаткування. Банківська гарантія. Ліцензування. РРО. (Теорія) 3 Організаційний процес відкриття тур.фірми. Етапи створення тур.компаніі. З чого почати ? (Організація підприємства з нуля, вступ в існуючу мережа- франчайзинг, покупка діючого бізнесу) (Теорія) 4 Документообіг в сфері туризму. Договору про співпрацю з ТО. Договір на туристичне обслуговування. Фінансова звітність. Куточок споживача. (Теорія + Практичні заняття) 5 Бізнес - план. Складання Бізнес-плану компанії. Мета, ніша, стратегії, фінансовий план. (Теорія + Практичні заняття) 6 Стратегічний аналіз діяльності підприємства. SWOTматріца. Стратегічний аналіз і побудова SWOTматріци для компанії або проекту. (Теорія + Практичні заняття) 6 Створення власного бренду. Створюємо ідею приречену стати популярною. Бренд. Задум. Стратегія охоплення ринку. Визначення цілей компанії, назви, логотипу, фірмового стилю, слогана. (Теорія) 7 Сайт, просування, CRM. Реклама. Створення сайту компанії, групи і сторінки в соц. мережах, іміджеве просування. Робота в системі CRM. Стратегії рекламних компаній. Ефект рекламних акцій. (Теорія) 8 Структура підприємства в туризмі. Схема роботи тур.компаніі і менеджера. Схема відділів в туристичній компанії. Порядок роботи менеджера - турагента з туроператором Порядок роботи менеджера - турагента з клієнтом. Посадова інструкція менеджера по туризму. (Теорія) 9 Типи туристів. Клієнтська база - як її вести і навіщо. Типи і види туристів. Визначення цільової аудиторії компанії. Як зробити нового туриста абсолютним прихильником компанії. Золоті правила маркетингу. Правило 20/80. (Теорія) 10 Техніки і технології роботи з прямим клієнтом. Залучення клієнтів. Робота по залученню нових клієнтів. Технології телефонних переговорів. Холодні дзвінки. Маркетинг в роботі з прямим клієнтом. (Теорія) 11 Специфіка продажів в туризмі .. Продайте мені ручку. Психологія впливу. Техніки і технології прямих продажів в туризмі. Запит - Пропозиція - Продаж. Післяпродажне обслуговування. Зворотній зв'язок. Як зробити туриста постійним клієнтом. (Теорія + Практичні заняття) 12 Постановка цілей і завдань для персоналу. Час обслуговування клієнта. Дедлайн. Рекламації і претензії. Захист прав і надання допомоги туристу, інтереси компанії. Стиль і методи обслуговування клієнтів. Корпоративний стиль і етика компанії. Структура і режим роботи компанії. У вихідні відпочиваємо або працюємо. Способи вирішення конфліктних ситуацій з кліентом.Рекламаціі. (Теорія) 13 Підбір і навчання персоналу. HR- залучаємо фахівця або самостійно. Плюси мінуси . Специфіка підбору персоналу в тур.компанію. Нюанси і акценти. Система мотивації праці. Оплата співробітникам. Контроль. (Теорія) 14 Конкуренція - мотивація! Визначення конкурентного середовища і переваг. (Теорія + Практичні заняття) 15 Співпраця з туроператорами. Надійність і перспективність. Надійність і стабільність провідних туроператорів. Спеціалізація за напрямками туризму. Варіанти співпраці. Комісійна винагорода. Бонуси. Переваги. (Теорія) 16 Вміле ведення презентацій. Система підготовки і проведення акцій промоції в туризмі. Презентація своїх досягнень в процесі навчання. Промоушен власного бізнес-плану.

Контакти

Відгуки

0

Тільки зареєстровані користувачі можуть залишити відгук, будь ласка ввійдіть в акаунт або зареєструйтеся.

Дивитися всі відгуки

Поставте рейтинг курсу

Скасувати