Комунікативна компетентність

Уточнюйте ціну

711 переглядiв

Тип курсу:

офлайн

Навчання:

групою

По закінченню видається:

сертифiкат

Пробне заняття:

нi

Опис

Тренінг «Комунікативна компетентність» Цільова аудиторія: підприємці, офіс-менеджери, менеджери з продажу, торгові представники, торгові агенти, продавці-консультанти та інші, чия робота пов'язана зі спілкуванням. Мета тренінгу: Навчити слухачів управляти і контролювати процес комунікації в організації, грамотно вибудовувати і оптимізувати процес спілкування з клієнтами, постачальниками, посередниками, конкурентами, партнерами, власними співробітниками. У програмі тренінгу: Складові комунікативної компетентності. Типи опонентів. Орієнтація в позиції опонента. Надання впливу на опонента, його переконання. Аргументація і контраргументация. Ведення переговорів. Проведення нарад та ділових розмов. Донесення інформації та отримання зворотного зв'язку. Та ін. Час проведення: 2 дні (14 годин з урахуванням кави-пауз і обідньої перерви). Включено тренінгово-консалтингове обслуговування; методичний матеріал, тренінговий реквізит, сертифікат для кожного учасника; кава-паузи.

Контакти

Відгуки

0

Тільки зареєстровані користувачі можуть залишити відгук, будь ласка ввійдіть в акаунт або зареєструйтеся.

Дивитися всі відгуки

Поставте рейтинг курсу

Скасувати