Комунікативна компетентність
Уточнюйте ціну
Тип курсу:
офлайн
Навчання:
групою
По закінченню видається:
сертифiкат
Пробне заняття:
нi
Опис
Тренінг «Комунікативна компетентність» Цільова аудиторія: підприємці, офіс-менеджери, менеджери з продажу, торгові представники, торгові агенти, продавці-консультанти та інші, чия робота пов'язана зі спілкуванням. Мета тренінгу: Навчити слухачів управляти і контролювати процес комунікації в організації, грамотно вибудовувати і оптимізувати процес спілкування з клієнтами, постачальниками, посередниками, конкурентами, партнерами, власними співробітниками. У програмі тренінгу: Складові комунікативної компетентності. Типи опонентів. Орієнтація в позиції опонента. Надання впливу на опонента, його переконання. Аргументація і контраргументация. Ведення переговорів. Проведення нарад та ділових розмов. Донесення інформації та отримання зворотного зв'язку. Та ін. Час проведення: 2 дні (14 годин з урахуванням кави-пауз і обідньої перерви). Включено тренінгово-консалтингове обслуговування; методичний матеріал, тренінговий реквізит, сертифікат для кожного учасника; кава-паузи.
Контакти
Відгуки
0
Тільки зареєстровані користувачі можуть залишити відгук, будь ласка ввійдіть в акаунт або зареєструйтеся.