Ефективне ведення телефонних переговорів

Уточнюйте ціну

719 переглядiв

Тип курсу:

офлайн

Навчання:

групою

По закінченню видається:

сертифiкат

Пробне заняття:

нi

Опис

Тренінг «Ефективне ведення телефонних переговорів» Цільова аудиторія: керівники, менеджери з продажу і всі ті, чия робота пов'язана з веденням телефонних переговорів. Мета тренінгу: формування навичок ефективного спілкування по телефону. У програмі тренінгу: Підготовка до телефонної розмови з незнайомим співрозмовником. Встановлення позитивно забарвленого емоційного контакту з співрозмовником. Психологічні прийоми впливу на співрозмовника при спілкуванні по телефону. Як виправити погано почався телефонна розмова. Технологія «активного слухання», яка має в своєму розпорядженні співрозмовників до щирості. Як за допомогою спеціальних технологій постановки питань впливати на хід телефонних переговорів (змушувати співрозмовника давати більш розгорнуті відповіді або навпаки - закінчувати розмову без шкоди для подальших взаємин із співрозмовником). Як ефективно стримувати власні емоції під час телефонних переговорів з «складними» співрозмовниками. Час проведення: 1 день (8 годин з урахуванням кави-пауз і обідньої перерви). Включено тренінгово-консалтингове обслуговування; методичний матеріал, тренінговий реквізит, сертифікат для кожного учасника; кава-паузи.

Контакти

Відгуки

0

Тільки зареєстровані користувачі можуть залишити відгук, будь ласка ввійдіть в акаунт або зареєструйтеся.

Дивитися всі відгуки

Поставте рейтинг курсу

Скасувати