Курси адміністратор готелю
курс:
Вiд 4000 грн.
Тип курсу:
офлайн
Навчання:
групою
По закінченню видається:
сертифiкат
Пробне заняття:
нi
Опис
Загальна характеристика курсів адміністратора готелю: Пропонована програма курсів адміністратора готелю призначена для підготовки фахівців з управління та організації готельного господарства. В процесі курсів адміністратора готелю слухачі вивчать: основи індустрії гостинності, правила роботи службових підрозділів готелю з урахуванням Європейського стандарту; розберуть поведінкові моделі людей в складних ситуаціях; ведення адміністративно-господарської поверховій служби сучасного готелю. У програму курсів адміністратора готелю також входять практичні поради та розбір питань, що найчастіше ставляться на співбесідах у відділі кадрів готелів. Вивчається професійна термінологія англійською мовою. Програма навчання по курсу «Організація і управління готельним господарством (Адміністратор готелю)» Індустрія гостинності: маркетинг в готельному бізнесі, його мета; «Послуга» і її основна специфічна риса; готельні послуги в Україні (Одеса); роль готельного та туристичного бізнесу в економіці. Готель: класифікація; номерний фонд; поняття європейський стандарт; структура сучасного готелю; готельне господарство. Бронювання та розміщення: служба бронювання і розміщення; місце в загальній управлінській структурі готелю технічні засоби забезпечення роботи служби, оргтехніка; обслуговування: чотири цикли; порядок резервування (бронювання); порядок прийому та розміщення (заїзд); порядок реєстрації; проживання: тарифи на номери; платежі, система знижок; ведення ключового господарства; порядок обслуговування під час проживання; робота бізнес-центру, оздоровчого центру, сервіс-бюро, перукарні, room-service, служби ресторанів, барів; порядок розрахунку; організація роботи операторів телефонного зв'язку; питання безпеки; медичне обслуговування. Сучасний готель: адміністративно-господарська (поповерхова) служба: посадові інструкції; санітарно-гігієнічні вимоги; тенденції в технології поверхового обслуговування; прибирання, її види та послідовність; ведення ключового господарства; рекламні матеріали; контроль якості роботи персоналу; білизна: зберігання, збір, облік і т.д .; - VIP-обслуговування; обладнання, інвентар персоналу; якість обслуговування, скарги гостей; питання охорони праці, техніки безпеки, правил протипожежної безпеки. Етика і психологія професійного спілкування: правила етикету працівників готельного господарства: психологія служби сервісу; обслуговування VIP-клієнтів; особливості обслуговування зарубіжних гостей (традиції і релігії); стратегія поведінки в конфліктній ситуації. Стресостійкість. Формування у гостя позитивного образу про заклад.
Контакти
Відгуки
0
Тільки зареєстровані користувачі можуть залишити відгук, будь ласка ввійдіть в акаунт або зареєструйтеся.