Курси «Адміністратор ресторану»

курс:

Вiд 4000 грн.

951 переглядiв

Тип курсу:

офлайн

Навчання:

групою

По закінченню видається:

сертифiкат

Пробне заняття:

нi

Опис

Основні теми курсу "Адміністратор ресторану" Вступ. Знайомство. Організаційні питання. Коротке ознайомлення з курсом. Генеалогія кафе. Класифікація підприємств громадського харчування. Характеристика ресторанів, кафе і барів. Менеджмент і менеджери. Основи сучасного менеджменту. Менеджмент і менеджери. Основні стадії підготовки і методи прийняття управлінських рішень. Найважливіші функції і лідерські якості менеджера. Що називається здатністю ефективно управляти? Структура обслуговуючого персоналу Обслуговуючий персонал. Командна праця. Керуючий і менеджери. Працівники кухні. Роль офіціанта і його обов'язки. Сучасний бармен. Мотивація (система взаємовідносин роботодавця і співробітників). Охорона праці. Трудове законодавство. Правила та інструкції з техніки безпеки. Виробнича санітарія. Заходи щодо попередження нещасних випадків і зниження числа професійних захворювань. Закон України «Про захист прав споживачів». Концепція і меню. Види меню. Призначення і структура меню. Столові прибори, посуд, білизну і обладнання. Кулінарія. Характеристика страв. Підготовка до обслуговування відвідувачів. Бронювання місць в ресторані. Підготовка торгового залу. Техніка настилания столу скатертиною. Підготовка робочого місця офіціанта-бармена. Особиста підготовка офіціанта-бармена до обслуговування. Правила поведінки за столом. Типи сервіровки. Сервіровка столу на кожну персону. Сервіровка для меню «а ля карт». Сервіровка спільного обіду. Сервіровка «бістро». Десертні прилади. Келихи, чарки. Техніка складання серветок. Обслуговування відвідувачів. Порядок обслуговування. Зустріч гостей і уявлення меню. Техніка прийому замовлень. Система контролю і обліку. Коригування сервірування столу, техніка подачі страв і напоїв. Змітання крихт зі столу, техніка подачі рушників. Процедура заміни попільничок. Підготовка і пред'явлення рахунку: пред'явлення рахунку; способи і процедури розрахунку; чайові. Прощання з гостями. Характеристика лікеро-горілчаних виробів, вин, коктейлів і прохолодних напоїв. Аперитив - це увертюра званого вечора. Міцні спиртні напої (горілка, віскі, коньяки і бренді, джин, ром, текіла), лікери та пиво. Винний етикет: міфологія вина; мистецтво дегустації; класифікація вин; ігристі вина; що розповість етика; зберігання вина; правила сервіровки; підбір вин до страв; винний протокол. коктейлі: передобідні коктейлі; вершкові коктейлі; коктейлі довгого ковтка; кислі коктейлі; коктейлі короткого ковтка; моктейлі і кавові напої; техніка приготування коктейлів; гарантування коктейлів. Філософія чайного і кавового культу. Історія чаю і кави, сорти чаю та кави, способи приготування. Подача гарячих напоїв. Спеціальні форми обслуговування. Обслуговування в готелях. Організація святкових вечорів. Обслуговування прийомів і банкетів. Види банкетів. Сервіровка банкетних столів. Банкет - прийом з повним обслуговуванням, банкет з частковим обслуговуванням. Банкет-чай, банкет-фуршет, банкет-коктейль, буфет-бар. Обслуговування іноземних гостей і туристів. Необхідний мінімум знань англійської мови. Особливості культури і традицій харчування народів світу. Обов'язки офіціантів при обслуговуванні іноземних туристів. Ділова комунікація. Бізнес-етикет: принципи, функції, моральні норми, ділова етика, закони спілкування. Вербальні та невербальне спілкування. Принципи і правила безконфліктного спілкування. Способи мовної дії, ділове спілкування по телефону. Національні особливості міжнародного ділового спілкування, спілкування з офіційними особами. Інтерв'ю найму. Як досягти нових професійних висот?

Контакти

Відгуки

0

Тільки зареєстровані користувачі можуть залишити відгук, будь ласка ввійдіть в акаунт або зареєструйтеся.

Дивитися всі відгуки

Поставте рейтинг курсу

Скасувати